Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Łodzi

Praca z dziećmi przebiega w zależności od organizacji pracy grupy, jak również od warunków atmosferycznych, w sali bądź na powietrzu.

Grupa I

6:00 - 8:00 
Zabawy indywidualne rozwijające własne zainteresowania oraz twórcze postawy, zabawy konstrukcyjne, tematyczne. Zabawy i ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę, umiejętność logicznego, matematycznego myślenia, zabawy muzyczno – ruchowe.

8:00 – 9:00 
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Wdrażanie do opanowania umiejętności kulturalnego jedzenia. Opanowywanie umiejętności samoobsługowych.

9:00 – 10:00 
Realizowanie zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Doskonalenie sprawności umysłowych, motoryczno – ruchowych.

10:00 – 11:00 
Zabawy dowolne na palcu zabaw, spacery, zabawy ruchowe. Opanowywanie umiejętności związanych z samodzielnym ubieraniem się i rozbieraniem.

11:00 –12:00 
Przygotowanie do obiadu. Obiad. Doskonalenie nawyków higienicznych i sprawności samoobsługowych. Wdrażanie do opanowania umiejętności kulturalnego jedzenia oraz rozumienie konieczności jedzenia różnorodnych pokarmów.

12:00 – 14:00 
Odpoczynek – relaksacja poobiednia, leżakowanie.

14:00 – 14:30 
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Wdrażanie do przestrzegania zasad akceptowanych społecznie.

14:30 – 15:00
Zabawy i gry dowolne. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zabawy w sali.  Opanowywanie umiejętności związanych z samodzielnym ubieraniem się i rozbieraniem. Ćwiczenia i zabawy indywidualne z dziećmi w sali, dostosowane do ich możliwości i potrzeb.

15:00 – 17:30 
Zabawy dowolne rozwijające własne zainteresowania oraz twórcze postawy, zabawy konstrukcyjne, tematyczne. Zabawy tematyczne w małych grupach. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej.

Grupy II, III, IV

6:00 - 8:00 
Zabawy indywidualne rozwijające własne zainteresowania oraz twórcze postawy, zabawy konstrukcyjne, tematyczne. Zabawy i ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę, umiejętność logicznego, matematycznego myślenia, zabawy muzyczno–ruchowe.

8:00 - 8:30                                                                                                                         
Zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne – kształtowanie nawyków prozdrowotnych.

8:30 - 9:00                                                                                                                            
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Wdrażanie do opanowania umiejętności kulturalnego jedzenia. Opanowywanie umiejętności samoobsługowych.

9:00 - 11:45                                                                                                                          
Realizowanie zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą, w sali lub na powietrzu (zabawy kierowane i niekierowane, zabawy i zajęcia ruchowe, zabawy rytmiczno-ruchowe,  gry i zabawy dydaktyczne, zabawy w języku obcym nowożytnym, zabawy matematyczne, zabawy językowe, rozwijanie umiejętności artystycznych, obserwacje przyrodnicze zabawy badawcze, słuchanie utworów literatury dziecięcej).

11:45 - 12:30                                                                                                                      
Przygotowanie do obiadu. Obiad. Doskonalenie nawyków higienicznych i sprawności samoobsługowych. Wdrażanie do opanowania umiejętności kulturalnego jedzenia oraz rozumienie konieczności jedzenia różnorodnych pokarmów.

12:30 - 13:00                                                                                                                       
Relaksacja – odpoczynek poobiedni, słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchowisk, słuchanie utworów literatury dziecięcej.

13:00 - 14:30                                                                                                                       
Stwarzanie sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej. Praca indywidualna z dzieckiem wymagającym wsparcia i z dzieckiem zdolnym. Zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań dziecięcych. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

14:30 - 15:00                                                                                                       
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Wdrażanie do przestrzegania zasad akceptowanych społecznie.

15:00 - 17:30                                                                                                                      
Zabawy dowolne rozwijające własne zainteresowania oraz twórcze postawy, zabawy konstrukcyjne, tematyczne. Zabawy tematyczne w małych grupach. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej.